Cumartesi, Eylül 02, 2006

BALIKLAR...


Bunlar bizim balıklarımız...

Alalı iki ay falan oldu. Evleneli de 3 ay oldu zaten. Düğün fotoğraflarımızı da buraya koyacağım ama anca sıra geliyor işlere. Çünkü zaten evlendikten sonra özel sektörde olmama rağmen İstanbul dışında mecburi görevde bulunmak zorunda kaldım. Şimdi durum iyi, en azından İstanbul merkez ofiste görev aldım. Bunları daha sonra kronolojik olarak sıralayacağım zaten ama şimdi gelmişken yeri söyleyeyim dedim...

Bu balıklardan kırmızı olanın adı Tevfik -yani ben- diğeri de Aslı... Benimki ben gibi çok yiyor. Ötekide Aslı gibi mırın kırın hiç birşey yemiyor. :) bugün Bahçeşehir'e gittik pazardan alışveriş yaptık. Cepteki son kuruşa kadar harcamak değimini hayatımızda ilk defa gerçekleştirdik. Sebzecinin birinden de bir yaprak ıspanak aldık. Aslında ıspanağı ikimizde çok seviyoruz ama bu sefer almadık. Bu seferkini balıklarımız için aldık. Japon balıklarına kabız olduklarında küçük bir yaprağı haşlayıp soğutarak yaprağı sularına atılır. Bunu kimse bilmez ben siz dostarla paylaşmak istedim. Böylece kabızlıkları geçer.

Bundan böyle burada ufak tefek püf noktalarını yazacağım siz de yazarsanız sevinirim... Şimdilik hoşçakalın....

Hiç yorum yok:

İzleyiciler